Friday, March 6, 2015

Wire Crochet Workshop - Radionica izrade nakita od kukičane žice

Naučite da kukičate žicom i iskoristite ovu tehniku za pravljanje predivnih komada nakita

⋙ Kukičanje, isto kao i pletenje, je drevna tehnika i forma tzv. fajber arta. Svaka od ovih tehnika se, prevashodno, koristi za izradu tekstilnih predmeta. Možda vi već i znate da kukičate i pletete, što je odlična polazna tačka koja će vam pomoći da primenite ove veštine za izradu predmeta od žice.
⋘ ⋙
Learn how to crochet with wire and use this technique to make beautiful jewelry pieces

⋙ Crochet, just like knitting is an ancient technique, a form of fiber art, we use to make textile pieces. Maybe you already know how to crochet/knit with a knitting yarn, which is a good base that will help you applying these skills when it comes to wire. 
Radionica nakita od kukičane žice - Wire Crochet Jewelry Classes


 Radionica za izradu nakita od kukičane žice
Naučite da kukičate žicom i iskoristite ovu tehniku za pravljanje predivnih komada nakita

⋙ Kukičanje, isto kao i pletenje, je drevna tehnika i forma tzv. fajber arta. Svaka od ovih tehnika se, prevashodno, koristi za izradu tekstilnih predmeta. Možda vi već i znate da kukičate i pletete, što je odlična polazna tačka koja će vam pomoći da primenite ove veštine za izradu predmeta od žice. Ali čak i ako nikad niste kukičali, pa makar i da niste prvo vežbali na primeru vunenog ili pamučnog konca, još uvek nije teško to naučiti upravo sa žicom, pošto čak i najednostavniji bodovi mogu rezultirati predivnim proizvodom čipkaste strukture i kompleksnosti.  

Na ovaj način, komade nakita poput prstena, narukvice, minđuša, itd., možete da napravite kompletno u ovoj tehnici (sa perlicama ili bez njih) ili možete da  iskombinujete ovu tehniku sa drugim tehnikama koje podrazumevaju obradu i manipulisanje žice/žicom ( wire twist, wire wrap, wire weave,itd ). Na ovaj način ćete svom radu dati autorski pečat i pružiti sebi mogućnost da pravite originalan i zaista unikatan nakit, koji nije tako lako imitirati ili reprodukovati. Isto tako, ovo je odličan način da počnete sa pravljenjem nakita od žice. Ova tehnika vam može poslužiti kao podloga za neke naprednije tehnike, pre svega wire warp i wire weave. 

Dakle, možete kukičati samo sa žicom, a možete i dodavati perlice. Na radionici ćete naučiti i jedno i drugo, kao i sledeće:

-  koja vrsta žice je najbolja za kukičanje (koja finoća je u pitanju, da li da za vaše projekte koristite jednostruku ili dvostruku nit, itd.);
- koju veličinu kukice da koristite, da li finiju ili deblju - šta se dobije ako koristite jednu ili drugu;
- kako da dodatno oblikujete kukičane elemente/delove od žice - kako dodati 3D efekat da bi se izbegao suviše ravan i dvodimenzionalan izgled;
- na koji način da koristite kukicu kako bi ste dobili što pravilnije petlje - ovde ćemo se koristiti tehnikom koja je verzija Peruanskog kukičanja, koja je jedna od najstarijih u svetu i potpuno drugačija od svih drugih.
- kako da uspešno kombinujete boje i teksture - perlice mogu biti sjajne ili mat, glatke ili sa teksturom, transparentne ili sa različitim premazima. Njih takođe ima u različitim veličinama i oblicima. Naučite kako da napravite svoj vlastiti miks  ili tzv. "supu od perlica":)
- kako da napravite neke osnovne pomoćne elemente poput udica, zatvarača, alkica, itd.

Cena radionice je 6000 din. Materijal (žica i perlice) je uključen u cenu, a tokom radionice na raspolaganju su vam heklice i alati kojima se možete poslužiti, a isto tako možete poneti i svoje. Probe nakita kao i gotov nakit ostaju u vašem vlasništvu. 

Maksimalan broj učesnika: 4. Što se tiče vremena, rasporeda i dinamike održavanja kursa/časova, to će biti prilagođeno potrebama učesnika. To može biti intenzivan kurs u trajanju od 2-3 dana po nekoliko sati, ili mogu da se organizuju dvočasi, jednom nedeljno svake nedelje u mesecu. Cena po dvočasu je 1600 din. 

Sa desne strane se nalazi kontakt formular preko koga se možete prijaviti. 

Radionicu vodi Diplomirani Slikar Kostimograf.

U prilogu su fotografije nakita izrađenog u ovoj tehnici.


 Wire Crochet Workshop



 Whether you are a foreigner living in a Belgrade or just visiting, maybe you would like to use your free time to learn some new skills?  Why not learning how to make a crochet wire jewelry with a local artist, on promotional prices? For all details click on a photo above. You can also use Contact Form on a right hand bar to apply for this workshop. 

With this technique you can make beautiful jewelry pieces and it is the best way to start being creative with wire. Once you get familiar with this technique, you can proceed to more advanced one. 













4 comments:

  1. Of prefiksa "pro" jedino pristajem na to i ( priznajem ) da sam pro, a moze i profi :)

    ReplyDelete
  2. Amazing! So artistic!
    Glad to have found your blog. Followed you <3

    Life in Pastel

    ReplyDelete
  3. Thanks so much Danielle:)! I"m going to follow back your blog, too. And I'm going to take a careful look as soon as I can! <3!

    ReplyDelete