Tuesday, March 17, 2015

Miyuki Beads - Miyuki perlice

⋙ Because they make difference:)! They are hard, if not impossible, to buy in Serbia, but we can order it online. Which I did a few years ago. Once the parcel arrived, for a few days I was charging myself with positive energy by just looking at them. I was curious about if there is something new with  Miyuki company and I was just in time:) - these are New Arrivals!
⋘ ⋙ 
⋙ Zato što sa njima sve što radite izgleda drugačije. Kod nas ih je teško, ako ne i nemoguće, pronaći, ali se mogu poručiti preko neta. Što sam ja i uradila pre nekoliko godina. Kad je paket stigao satima sam se dopingovala pozitivnom energijom, samo ih posmatrajući. Zanimalo me je šta ima novo u Miyuki kompaniji i izgleda da sam stigla baš na vreme:) - upravo su izbacili novitete!


⋙ Because they make difference:)! They are hard, if not impossible, to buy in Serbia, but we can order it online. Which I did a few years ago. Once the parcel arrived, for a few days I was charging myself with positive energy by just looking at them. I was curious about if there is something new with  Miyuki company and I was just in time:) - these are New Arrivals! Of course, there is much more to see, but my selection would go for three new type of beads: Baroque , Shrink and Picasso. There are, also, much more colors and sizes, but for some of my next ( imaginary) project, I would pick those 3 specific types of beads from the pictures below. 

⋙  Zato što sa njima sve što radite izgleda drugačije. Kod nas ih je teško, ako ne i nemoguće, pronaći, ali se mogu poručiti preko neta. Što sam ja i uradila pre nekoliko godina. Kad je paket stigao satima sam se dopingovala pozitivnom energijom, samo ih posmatrajući. Zanimalo me je šta ima novo u Miyuki kompaniji i izgleda da sam stigla baš na vreme:) - upravo su izbacili novitete! Naravno, na samom sajtu ima mnogo više da se vidi, ali moj izbor je pao na perlice Baroque , Shrink   Picasso. Kod sva tri tipa perlica u ponudi su mnogo više boja i veličina, ali za neki moj budući (imaginarni) projekat svela bih se na ove tri specifične vrste ( sa slika ispod)

BAROQUE  COATING - BAROKNI PREMAZ

⋙ Just as name suggests, these beads were inspired by Baroque epoch. It's all about coating and texture. Miyuki team perfectly explained what it is about: " MIYUKI launches new beads of coating called "Baroque".
It is similar to pearl coating, but the surface of "Baroque" coating is very unique texture. It is crepy and rugged texture which reflects the light softly and it suits perfectly to the elegant accessories.
There are 7 colors available in two size, 6/O and 5/O. The edge of
every bead-hole is cleaned up by hand."

⋙ Baš kako i ime sugeriše, inspiracija za ove perlice je bila epoha Baroka. Akcenat je dat na premaze i teksturu. O čemu se tačno radi najbolje je objasnio Miyuki-jev tim:" MIYUKI je lansirao nove perlice sa premazom nazvanim "Barok". On je sličan sedefastom premazu, ali je površina "Baroknog" premaza veoma jedinstvena u strukturi. Hrapava je i , kao malo "izgužvana", tako da reflektuje mekanu svetlost i odlična je za elegantne aksesoare.

U ponudi su 7 boja dostupnih u dve veličine, 6/O i 5/O. Otvori svake perlice su ručno očišćeni."

 SHRINK COATING - NABORANI PREMAZ

⋙ For me, they are the perfect match with "Baroque" beads and I would gladly combine them together. In fact, they are so beautiful that I would keep design simple. What I would do, instead of a complex design, I would put a load of beads in a single piece, be it a bracelet, a necklace or a decorative embroidery, and just let the beads tell the whole story. And again, here's the word from Miyuki team: " This "Shrink Pearl" is also coated by "Baroque" on ABS resin base. 

There are 7 colors available in 8mm, 10mm and 12mm. 
It looks like a pearl which was used in an antique costume jewelry.

⋙ Upravo perle sa tzv. "Naboranim premazom" su za mene savršena kombinacija sa "Baroknim" perlama, pa bih ih ja zbog toga vrlo rado kombinovala. One su same za sebe toliko lepe, da je moje lično mišljenje, da nema potrebe za nekim previše kompleksnim dizajnom. Umesto toga, držala bih se jednostavnosti, ali bih zauzvrat bogato nanizala ili izvezla ovakve perlice, bilo da izrađujem narukvicu, ogrlicu ili dekorativni vez, i tako bih ostavila perlicama da same pričaju priču:). I evo ,još jednom, šta tačno o ovim perlicama kažu ljudi iz Miyuki-jevog tima: " Ove perle takođe imaju "Barokni" premaz ali na ABS osnovi od smole (..pretpostavljam...).

U ponudi su 7 boja dostupnih u veličinama od 8mm, 10mm i 12mm.
Izgledaju kao perle koje su korišćene u istorijskom kostimu. 
⋙ I'm just so impressed that there are people ( like people from Japan:) who think that even such a tiny things, like beads,  deserve to be an object for such a grandiose theme and inspiration like Baroque. I can only imagine how Miyuki designers enjoyed during the process - and I couldn't resist but to make one moodboard of my own:), here it is:). 

⋙ Na;isto sam impresionirana činjenicom da postoje ljudi ( poput onih u Japanu:), koji smatraju da tako malecke stvarčice, kao što su perlice, zaslužuju da budu predmet na koji će preneti jednu tako grandioznu temu i inspiraciju kao što je Barok. Mogu samo misliti kako su uživali dizajneri u Miyuki-ju, za vreme stvaranja nove kolekcije perlica - prosto nisam mogla da odolim da i sama ne napravim jedan moodboard:).



PICASO COATING - PREMAZ "PIKASO"

⋙ I'm still staring at these beads and wondering HOW THEY DID THIS!? Yes, they are "PICASSO", it is his typical palette and I'm almost sure I know which of his paintings designers were inspired with. Of course, I made a moodboard of my own, too:(, couldn't resist again..These beads look almost like semi precious stones, and although they are shiny and smooth, I would consider them as a perfect third element that I would mix with the other two. There are only two lines about these beads and I guess they're right  - if beads could talk about Picasso, these are the ones - so there was not much to say, apart from:

" Picasso" coating is available for size 8/O and 6/O in Round Rocailles.
13 colors are available. "

⋙ Ja još uvek netremice gledam u ove perlice i čudim se KAKO SU OVO NAPRAVILI!? Da, ove perlice su sam Pikaso, to je njegova tipična paleta i skoro da sam sigurna da znam i koja su njegova platna bila inspiracija za ovako nešto. Pomalo me podsećaju na poludrago kamenje i iako su sjajne i glatke, upravo bi mi one bile nekakav perfektni treći element koji bih mešala sa prethodna dva. Na sajtu Miyuki-ja ono što je rečeno o ovim perlicama stalo je u svega dva reda, a i pretpostavljam da su u pravu - ako bi perlice mogle da pričaju o Pikasu, onda su to upravo ove. Stoga:

" Premaz "Pikaso" je dostupan u veličinama 8/O i 6/O, i to u vidu Rocailles perlica. Na raspolaganju su nam 13 boja."


⋙ I couldn't help myself - I was inspired by inspiration:).
⋙ I nije mi bilo pomoći - mene je inspirisala inspiracija :P :)



No comments:

Post a Comment