Saturday, January 3, 2015

Copper wire earrings with colored jade bead - Bakarne mindjuse sa perlom od bojenog zada

*** A person I know that is pretty much into shamanism and I think is a sort of Shaman himself ( according to M. Eliade: " There are basically two ways of becoming a shaman: "hereditary transmission or spontaneous vocation" ) inspired me to make a little research on this theme https://www.csulb.edu/~csnider/dickinson.shamanism.html .
Actually, he lost his silver round earring and wanted me to replace it for him. I suggested either to visit a goldsmith or to let me make something else:). So here, I was trying to figure out which style he would like. I thought this is simple, but it appeared he wants something even more simple. Now I want to make a complete line of jewelry that is inspired by this theme.

***  Ponekad upoznas neke neobicne ljude koji te inspirisu za nesto novo - tako sam upoznala osobu koja je prilicno zasla u samanska ucenja, do te mere da je i sam postao neka vrsta samana. Mozda neo-saman:) - prema Mirci Eliajdeu, u osnovi postoje dva nacina na koja se postaje saman, naslednim prenosenjem ili po vokaciji, spontano. Jedan interesantan link sam pronasla ovde https://www.csulb.edu/~csnider/dickinson.shamanism.html
Desilo se, zapravo, da je ta osoba izgubila svoju omiljenu, srebrnu mindjusu, pa me je pitala da li mogu da napravim istu takvu. S obzirom da bi identicnu mogao da napravi samo zlatar, predlozila sam ili to kao resenje ili da ja napravim nesto drugo. Dole su mindjuse koje su moja predpostavka sta bi osoba zelela. Ja sam mislila da su jednostavne, ali se ispostavilo da on zeli nesto jos jednostavnije. Sto cu svakako pokusati, s tim sto sada zelim da napravim kompletnu kolekciju inspirisanu ovakvom tematikom. 






No comments:

Post a Comment