Tuesday, December 20, 2011

Ko je ta devojka:)?

Sinoc upalih na kratko kompjuter da proverim sta ima novo, izmedju ostalog i na fejsbuku i prvo sto ugledah je bila objava pod naslovom " Otkrice - mode i nakita uz Milicu Grkinjic" !? "Ju ( rekoh u sebi ), ovo je neki novinski naslov o nekoj osobi koja se zove i preziva skoro isto kao ja, a ko je ta devojka!?" Samo nas razlikuje NJ u prezimenu, cak radi i nakit i modu! " Onda kad sam videla da je link  http://bakarninakit.blogspot.com/2011/12/otkrice-moda-i-nakita-uz-milicu.html postavila Marija Radosavljevic - MA.RA , osoba koja me je prvi put upoznala sa osnovnim tehnikama izrade nakita od bakra, promaklo mi je kroz neki deo mozga da bi moglo da se radi o meni, al' kad sam pocela da citam opet posumnjah da bi o tako necemu moglo da se radi. Procitam do kraja jednom, pa opet iz pocetka, sa smenjujucom linijom bioritma koja glasi " Ta sam!? - Nisam ta?! " Ne imadoh kud,  odusevim se nacisto tom Milicom, koja god da je, nek ide zivot:))!

Salim se:))! Hvala Maro jos jednom na ovako lepom osvrtu na vikend kad si bila kod mene, kao i na mene samu i moj rad! Zanimljivo, nisam sama pravila rekapitulaciju na osnovu koje bih mogla da pratim koliko sam napredovala. Kad se samo setim koliko mi je sve to delovalo tesko i koliko si me oslobodila straha. Samo gledajuci tebe kako sa lakocom oblikujes zicu, razbila si mi predrasude i dala tu neku pocetnu sigurnost i slobodu da se uopste upustim u to. Ja sam stvarno srecna sto se kod nas u Srbiji postoje osobe koje toliko mnogo znaju, koje su mozda i najbolje na svetu kada je izrada nakita od bakra/srebra, itd. u pitanju, a koje igrom slucaja ili mozda i ne bas tako slucajno dolaze bas iz Nisa:))!

Jako me zanima sta ces novo da nam doneses po pitanju tehnike cizeliranja i sa nestrpljenjem ocekujem da vidim tvoje prve radove na tu temu:)), sigurna sam da ce to biti praznik za oci!


No comments:

Post a Comment