Friday, October 9, 2009

"Taygeta" bracelet - " Taygeta" narukvica



*   This is a bracelet made from 2 plies of copper wire in Olive and Chocolate, with glass beads in matching tones. I wanted to check the look with more wire and less beads, and I am pretty much satisfied. This was also a test for crochet with two and more plies of wire -  it is still possible and it makes a wonderful wire mash  which can be further treated with embellishments. In this case I have only chosen to frame it with glass beads.

* Ovo je narukvica napravljena od dve niti bakarne zice u Maslinastoj i Braon boji, sa staklenim perlicama u pratecim tonovima. Zelela sam da proverim izgled narukice sa manje perlica i vise zice, i mogu reci da sam prilicno zadovoljna. Ovo je takodje bila proba kukcianja sa 2 i vise niti zice - izvodljivo je i na taj nacin se dobija fantasticna zicana mreza koja se moze dalje dekorisati. U ovom slucaju ja sam izabrala da je samo uokvirim staklenim perlicama.

9 comments:

  1. very clever - thanks for posting

    ReplyDelete
  2. Thank you Elise:)! Looking forward that you come again and see new posts, make comments if you feel like:)! Cheers!

    ReplyDelete
  3. Izgleda prelepo, bravo!Odlicno koloristicki uklopljeno, a i forma same narukvice mi se jako dopada!

    ReplyDelete
  4. Cao Donda:)! Hvala ti na komentaru. Bas je dobro dosao posto sam trenutno u fazi :" Sta ja to radim!!?? Ovo NISTA ne valja!!!!", itd.

    ReplyDelete
  5. To mi je poznato!Ali ne odustaj, stvarno su ti divni radovi i kako si krenula ko zna dokle ces sve stici.I da ti kazem da sam se odusevila sto slusas Cocteau Twins!:)

    ReplyDelete
  6. Puno ti hvala:))! Valjda cemo da doguramo negde mi sto smo krenuli sa ovim, treba da se procacka nacin da se prouce svi ti fondovi, strani posto nase bas briga... Cocteau Twins sam slusala, ali bas, pre jedno 20 godina, sad samo kad sam raspolozena za njih:)!

    ReplyDelete
  7. Ne mogu se odlučiti da li je ljepša žica ili perlice.
    Fantastično kao i uvijek :)

    ReplyDelete
  8. Cao Miroslava! Mozda u slucaju obicne zice je ipak bolje da ima malo perlica, a da je u pitanju prava srebrna zica onda ima smisla da bude i samo ona:).

    ReplyDelete
  9. Wow i love those bracelet, you definitely have some amazing pieces! Hope to see more design and varieties of jewelry...

    ReplyDelete