Monday, August 3, 2009

Playing around with wire and beads - Igranje sa perlicama i zicom





* With these styles I am , actually, going out of my summer jewelry supply. What I plan to do is to involve more semi-precious stones and crystals in combination with bronze wire and glass beads. I have found a supplier with wonderful crystal chips, and since I love their irregular shapes I can't wait to start working with it. I find my "relationship" with wire very interesting. It was not the love at first sight. I was first struggling and fighting with it. But the more I work with it and get used to know it, the more I love it.

* Ovi setovi su medju poslednjim letnjim modelima i uskoro krecem sa izradom jesenje kolekcije za koju planiram da vise upotrebljavam lomljene kristale u kombinaciji sa bronzanom zicom ( uglavnom )i neizbeznim staklenim perlicama. Poslednjih dana bila sam u potrazi za odgovarajucim snabdevacom kristalcicima, i na moje iznenadjenje, pronasla sam jednog koji ima odlican izbor. A sto se tice zice, moj odnos sa njom se razvija na neobican nacin. U staklene perlice i kristalice sam odavno zaljubljena, ali sa zicom to nije bio slucaj. U pocetku sam imala muke da se izborim sa njom. Medjutim, kako vreme prolazi i kako je bolje upoznajem tako mi se sve vise svidja zica kao materijal za izradu nakita.

4 comments:

  1. I love those happy colors! Can I expect to see some good stuff when I am back from my holiday trip? :-)

    ReplyDelete
  2. Hi Cat:)! Wow, you are going to your holiday trip, I hope you have wonderful time:)! I also hope I have some new stuff by that time!

    ReplyDelete
  3. Zeleno, volim te zeleno.
    Milice, svaka čast!!!

    ReplyDelete
  4. E, jos kad bih mogla da biram nijanse...da ide malo vise na mahovina zelenu, recimo:)!

    ReplyDelete