Friday, August 14, 2009

"Bellatrix" - Vintage Jewelry Set *** "Bellatrix" - Starinski komplet nakita




* I'm almost all ready for my autumnal jewelry procjects. This time I'm starting with the copper wire. The truth is that I wanted to make someting modern, but the copper has it's own way and this particular copper wire shaped itself into something that appeared to be vintage, romantic, almost Victorian. If I had another choice of beads maybe wire would listen and be modern, but this time I had to obey to wire. And this one was so soft. And wouldn't listen. How much philosophy in a tiny peace of metal: silver is stiff but would cooperate, copper is soft but it wouldn't. Like some redhairs I know:)!

* Skoro da sam se u potpunosti snabdela materijalom za jesenje projekte. Ovaj put pocinjem sa bakarnom zicom. Istina je da sam zelela da napravim nesto moderno, ali bakar je izgleda svojeglav i sam sebe oblikuje.Konkretno ova bakarna zica se nekako sama oblikovala u nesto sto je ispalo vise starinsko, romanticno, skoro viktorijansko. Da sam imala drugi izbor perlica mozda bi bakarna zica bila poslusnija pa bih ja i uspela da napravim ono sto sam htela. Medjutim, potpuno me je nadvladala i ja sam morala da joj se pokorim. Iako je ovo najmeksa zica sa kojom sam radila do sada. Kakav paradoks, sa mnogo tvrdjim zicama sam imala mnogo bolju saradnju, ali ne i sa bakarnom. Bas je tvrdoglava i svojeglava, kao neki crvenokosi koje znam:)!

5 comments:

  1. Even before reading the text I thought how romantic and Victorian. It is beautiful. Don't you love how the wire tells you what to do? ;-)

    ReplyDelete
  2. Not always:), but when the result is ok then, why not:))!!!!

    ReplyDelete
  3. Bellatrix - komplet nakita, prelepo izgleda! Mislim da je poprilicno tesko ( bar za mene)dobiti ovakav izgled nakita, izgled koji podseca na starinsko... Tebi je uspelo, svaka cast! A sto se tvrdoglavosti i svojeglavosti tice, mislim da odgovor lezi u temperamentu crvene boje :)

    ReplyDelete
  4. Nisam dugo bila na tvom blogu,puno toga novog i lepog.
    Posalica sa bilbordom ti je prva liga :D
    Kao sto rekoh sve je lepo,ali ovi poslednji radovi su vrhunski.Posebno mi se dopada ogrlica.Tako je otmena i romanticna.

    ReplyDelete
  5. Danijela, Slavice cao:))!!!
    Nije stvarno tesko da se napravi, cak je lakse od ovoga sto uobicajeno pravim. Danijela, i mene sve manje ima na mom blogu, napolju je predivno vreme:))!

    ReplyDelete