Monday, July 20, 2009

Colored wire - Zica u boji



* Currently, I am in search for the quality colored wire. To be able to shop online from Serbia you have to apply for a separate internet card and with some banks that's not an easy task. Fortunately, another creative blogger, Olgica from http://oggy-design.blogspot.com/ told me that Studio Creatinas from Subotica has wire that I am looking for. So, I have contacted them and I ordered these spools with various colors. I made a set from pink wire and I am going to test the other colors too. So far, it is good that there are options to choose from.

* Trenutno sam u potrazi za kvalitetnom zicom u boji. Nedavno sam pokusala da sa svojom platnom karticom izvrsim online kupovinu zice o kojoj sam pisala u jednom od prethodnih postova i iz tog iskustva sam naucila da treba da nabavim posebnu internet karticu. Medjutim, iscitavajuci uslove na sajtovima nasih banaka videla sam da to bas i nije jednostavan zadatak. Na srecu, javila mi se nasa kreativna blogerka Olgica ciji blog mozete da pogledate ovde http://oggy-design.blogspot.com/i rekla da u Studiu Creatinas iz Subotice moze da se nabavi takva zica! Kontraktirala sam ih i narucila ove zicice u boji. Napravila sam set od pink zice i krecem da testiram i druge boje. Sve u svemu, super je kada ima vise ponudjenih opcija.

5 comments:

  1. Milice, drago mi je da sam ti pomogla u traganju!
    Poz, Olgica

    ReplyDelete
  2. izvini ali, mozes li da stavis link koja je to zica, na sajtu nema slika, pa ne znam da se snadjem.....:)

    ReplyDelete
  3. Tu zicu sam potrosila pa nemam podatke ko je proizvodjac, ali dovoljno je da pozoves Stidio Creatinas i da se raspitas. Ovo ovde su bile manje kolicine, za probu, ali ta zica je prilicno skupa. Ne znam odakle si, ali u Beogradu u Cvetnom Dekoru na Banovom Brdu imas sasvim fini izbor boja po pristojnoj ceni http://www.cvetnidekor.co.rs/dekorativnezice.html
    Pazi ruke, tj. prste da ti ne nastradaju, nemoj pregusto da kukicas zicom, ja sam Boga videla..vise ne radim tako.

    Pozdrav!

    ReplyDelete
  4. HVALA VAM PUNO!

    ReplyDelete