Friday, July 10, 2009

Autumn Bracelet - Jesenja Narukvica



* This is what came out of irregular shaped crystals I've got from Cat. I have added some transparent and silver lined glass beads and all together looks like some autumn bead mix that I like very much! I still didn't discover the world of glass beads in full, but when it comes to crystals and semi-precious stones I even get more curious and want to indulge myself more into gemology and mineralogy. Knowing each stone characteristics gives another dimension into whole jewelry story and I can't wait to discover the world of crystals and semi-precious stones! Also, this bracelet made a wonderful birthday gift to my sister!

* Evo sta je ispalo od kristalcica nepravilnih oblika koje sam dobila od Cat. Dodala sam providne perlice i perlice sa srebrnom postavom i sve zajedno izgleda kao neka jesenja mesavina boja. Iako jos uvek nisam u potpunosti otkrila svet staklenih perlica, kada su u pitanju kristali i poludrago kamenje moja radoznalost ide u pravcu ozbiljnog proucavanja gemologije i mineralogije. Znajuci da svaki kamen ima svoje znacenje i karakteristike cela prica sa nakitom tako dobija jednu novu dimenziju tako da jedva cekam da pocnem da otkrivam taj svet kristala i poludragog kamenja. Usput, ova narukvica je jako obradovala moju sestru kao poklon za rodjendan!

1 comment:

  1. Divna je ova jesenja! Imamo ista interesovanja,trenutno radim sa beolinom ali želja mi je da radim da kristalima i poludragim kamenjem!

    ReplyDelete