Wednesday, June 10, 2009

Summer Jewelry - Letnji nakit




In English:
Here are two new necklesses, in summer color combos. They are quite simple to make. It's all ,actually, about bead shapes and colors. I was inspired with fresh sea and sun tones. All you have to do is to string the beads of your choice on silver or color coated wire and make simple chains while adding the beads. Make 3 strings of the same lenght and braid them together. Put some jewelry findings that you like, hide and secure the wire endings and there it is! I even used white organza tape as a "novelty" point!

Na srpskom:
Ovo su dve nove ogrlice u letnjim nijansama. One su prilicno jednostvane za izradu. Najveci deo posla je u izboru boja i oblika perlica. Ja licno sam bila inspirsana morskim i suncanim tonovima. Sve sto treba da uradite je da nanizete perlice u zeljenoj duzini na zicu i zatim radite obicni lancani bod, dodajuci pri tom perlicu po perlicu. Napravite 3 niza perlica iste duzine i upletite ih u pletenicu. Stavite zavrsetak za ogrlicu po vasem izboru, sakrijte i osigurajte krajeve zice i - ogrlica je gotova! Kao "novitet" koristila sam belu organdin traku.

2 comments:

  1. Pregledala sam tvoje radove, baš mi se dopadaju! Drago mi je da sam te pronašla :)

    ReplyDelete